måndag 12 januari 2015

fortsättning för inskolning

Idag är jag så stolt över min lilla pojke, vi provade på dagis med att jag åkte iväg en 1/2 timme, han var lite extra efter mej idag tyckte jag så var faktist lite orolig över hur det skulle gå men jag sa snabbt hejdå och vinkade i fönstret och int ett knyst, så duktigt blev han och leka och när jag sen kom tillbax satt han och byggde med klossar med en av tanterna, när han väl märkte att jag var tillbax gjorde han ett smile upp till örona och han for iväg och kom tillbax med ett täcke från ett dockhus som han tydligen ville visa mej. Medan jag var borta hade han tydligen varit överallt enligt tanterna, haha, tänkte för mej själv, eller sa jag det tilomed högt att japp, de är min charlie. Han hade inte verkat lässen alls utan bara ettpar gånger sagt mamma och sen fortsatt.
Imorgon är det meningen att jag ska vara med en stund på gården och sen åka hem och komma tillbax till lunch så äter vi båda där.

De känns så skönt att vi faktist hade tillräckligt med tid för inskolningen, tror de gör mycket för honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar