fredag 6 november 2015

nya träningskläder och träningsförbud

Idag var det läkare på shemat, hon kände och tittade i halsen på mej men hittade ingenting, sku de ha varit sköldkörtlarna sku de ha borda vara nån slags knölar eller svullet men de va de int så hon trodd de bara var ett envist och konstigt virus. Sku iallafall äta burana nu några dagar och se om det släpper annars tibax om 2 veckor. Hoppas de nu sku släppa. Träning sa hon att är förbjudet nu tills det blivit bättre vilket känns lite bittert då jag just kommit igång men men va kan man... Vill ju nog gärna bli frisk också så är väl bara att lyda och hålla mej till korta promenader för att nu lite ens hålla igång..

Träningskläder tycker jag att är så roligt och ska jag tränaska det vara bekväma kläder, annars känns det olidligt! Inga ärmar och så tighta träningstights som möjligt, varför känns det att jag får ut mer med åtsittande kläder? Sku gärna prova på kompressionskläder men dom ärju så dyra...

Idag hittade jag på rea lite nytt en topp, ettpar tights och ett underställ allt från north bend, ett favoritmärke när det gäller träningskläder, kvaliteen känns bra och dom är inte dom dyraste.

Färgerna fångades inte i mörkter men mörkliila byxor och pink tröja.

En annan nyfunnen sak för min del, reflexspray! Visst int de finns sånt men perfekt ti vagnen ju! Man bara sprejar på tyget och så ska det reflektera fast man inte annars ser det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar