torsdag 19 november 2015

gym

För att få allt att gå ihop med tid, pengar och träning måst ja nog börja gå på gymmet, kommunens gratisgym alltså. Igår var premiär då. Är lite motstretig till de pånågovis fast de ju nog int felas någo men att gå dit på kvällen när de e mörkt känns de så skrämmande, in genom en kål svart fotishall, helt ensam och man vet int vem som mittiallt hoppar bakom nån knut.. Nå kanske ja blir van.. Och allti lär ja ju int ska vara ensam, fast å andra sidan är de ju ganska skönt att få träna ensam också.. Att de ska vara svårt! :D



Där finns lixom 2 sidor, en mera maskiner och som jag använde för uppvärminingen och en mera fria vikter. Passade på att öva lite tekniken på plankan och armhävningar, tänkte att det är ju perfekt med spegelväggen så jag ser mej själv men såklart tog den ju slut sådär passligt över golve så jag i plankan t.ex. blev under spegeln... suck... 
Sku villa få tekniken på rätt för att få ut så mycky som möjligt, har i plankan gjort fel och inte släppt ner övre ryggen så jag blivit och spänt axlarna och fått dom sjuka istället för magen och armhävningarna har jag nog aldrig klarat av för att jag aldrig vetat hur man påriktigt gör dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar