måndag 16 november 2015

3 veckor

3 veckor av fananamma fulla idag. Har kommit fram till det att som dom vill att man ska träna varge dag, det funkar int just nu, prioriterar annorlunda helt enkelt, just nu är tiden med barnen det viktigaste och den kan jag inte få för mycket av, dom är så små och jag vill mysa med dom så mycky jag kan! Så istället för att varge vecka känna mej misslyckad och stressad över att inte ha tränat varge dag ska jag känna mej duktig över att åtminståne tränat 3-4 gåner i veckan! Tycker det låter riktigt rimligt!

Idag måttade jag och fuskade med vågen. 3kg har farit, ett i veckan alltså som ju är en ganska passlig takt.

Måtten då:

under bröst: 83 (85)
Bröst:           106 (109)
Mage:          107 (110)
Rumpa:        115 (116)
Midja:          91 (92)
H lår:           67 (74)
V lår:           68 (72)
H arm:         34 (34)
V arm:         35 (34)

Alltså 3 veckors resultat: -3 kg och -20cm

Vet int om ja själv märkt så mycky skillnad på kroppen, marcus ha påstått att min rumpa blivi mindre å rundare, mindre ha den ju int enlit måtten men kanske den då ha byti form? eller så inbillar han sej bara? vet int :D

Sockersuge kommer nu och då men mindre och mindre och framförallt känner jag hur mycky bättre kroppen mår och energiskillnaden då man äter riktiga mål istället för socker här och där under dagen. Efter domhär 6 veckorna ska ja iallafall få äta lite gott EN dag, sen fortsätter jag till jul och då tänker jag också unna mej lite socker! :)

Mycky jobb har ja kvar men en bit på vägen e ja iallafall :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar