tisdag 28 april 2015

mera loppis

hade helt glömt bort kassen vi fick med från emmaus då mina föräldrar var här, nu såg jag iallafall igenom mina fynd och de va ju rikit bra grejer!

Kragskjortor i mjukt tunnt tyg, passliga till sommarens finare tillfällen.

Min favorit, nu kan charlie delta i postrodden då han har en passande skjorta :P Jättesöt och i jätteskönt tyg, sådär gammaldags bondig, en liten drängpojke har vi nu :)  han har en fin basker som passar bra till så tror att bara syster kommer hit får vi ta en liten somrig fotoshoot, eller va sandra!? :) Alla skjortor var 1€ st så det blev en billig festgarderob!

En paddington bok fanns också i kassen och en hauvajengi dvd, ettpar gravidbyxor, likadana som jag har från förut och tyckt om hittade jag också för 3€! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar