fredag 17 april 2015

fredag!

Äntligen fredag, älskar fredagskänslan! Inatt kommer dessutom mina föräldrar hit så charlie får leka med mommo och mofa hela veckoslutet :)

Fredagen till ära slutade jag ettpar timmar tidigare från jobbet, plötsligt var vi så många att vi gick varann på tårna nästan så pratade med dom andra och bestämde mej för att hämta charlie tidigare från dagis och ta tidig fredag. - timmarna får jag väl bara leva med sen då :)

Hade egentligen tänkt laga köttbullar idag men orkade inte stå och rulla så rensade ut en hel ikea kass + en plastpåse kläder från klädskåpet skönt med lite mer utrymme och att få bårt sånt som bara inte blivit använt på många år sen gjorde vi egna hamburgare med charlie tills marcus kom hem, mums mums. Han hade dessutom med sej en överraskning, nämligen paneelen till köket, jag har pratat om den hela veckan då jag börjar bli lite irriterad över att det stannat upp än en gång men han har inte hunnit till nån sån butik efter jobbet då dom alla stänger klo.17, va e det för öppettider riktigt?? men nu på veckoslutet hoppas jag iallafall att vi får upp dom! Hade tänkt mej vanlit pärlspont men det var nånting annat han hade köpt, med lite mer krusiduller men blir säkert fint det också!


Mums mums, blev riktigt nöjd med våra burgare, skickade marcus på vägen hem och köpa sås så det blev vitlöksbea vilket passade jätte bra till biffarna som jag faktist också råkat krydda med lite vitlök. Annars ser ni väl vad det är, biffar på nötmalet med ost på, lätt stekt nån slags lantbröd, ungsrotsaker och sallad.

Nu sku det vara duschen som gäller, oooom man sku orka! :P

Förresten, vet inte om det är nån gravidgrej eller vad det är men har fått så svårt att sova utan charlie, ligger bara och väntar på att höra detdär ropet på mamma och en liten varm pyamaspelle som kommer trippandes och lägger sej under mitt täcke, lite samma känsla som då han var riktigt liten och jag bara måste få ha honom där breve i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar