onsdag 25 mars 2015

vikt

Dehär med att gå upp i vikt är nog det jobbigaste just nu.. Sötsuget är enormt och hjärnan vet inte vad den vill. Sa dehär åt barnmorskan som tyckte att jag inte ska vara så sträng mot mej själv och njuta av graviditeten istället, hon tyckte inte att jag gått onormalt mycket upp, jag är ju endå halvvägs, fast jag själv känner mej som ett berg och att vågen visar upp i molnen. 7,5 kg hade jag gått upp alltsomallt nu.. Jag vet ju att det inte är nånting jag nu kan göra åt, det är ju nånting jag får ta tag i sen efter graviditeten.


Sådär annars känns det så bra nu när jag kan känna var nånstans den lilla finns, det gör det mer värkligt. Charlie har nu också lärt sej när man frågar var babyn finns så pekar han på magen, sen kan han lite finurligt visa på marcus också men det är nog lite med glimten i ögat, han har också både paijat och kramat babyn. Att de faktist finns en rikti baby där tror ja nog int han förstår, men man vet ju int. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar