lördag 28 mars 2015

hur blev det såhär då?

Hohho, ligger på soffan och funderar över hur jag ska komma upp, har just jobbat en 12 timmars dag, jobbdag nr.6/7, måndag blir ledig men då har jag lovat hjälpa famo hela dagen, sen är det igen jobb till fredag då vi åker till borgå på eftermiddagen, kommer vara en zombie tills dess! Måst ju hinna packa och gärna städa huset också tills dess... Märker redan nu att illamåendet är påväg tillbax och igår på morgonen var första huve i byttan moronen på nån vecka, nu är illamåendet där igen och känslorna på ytan, fast jag endå tycker att jag mår jätte bra. De är konstigt dehär med att vara gravid, vissa dagar mår man ju så att man normalt inte skulle stiga upp ur sängen och jobba och sköta allt man tänkt, men eftersom det "bara är graviditeten" så tvingar man sej upp. Nån annan som känner så?

Inatt ska ju klockorna ställas om också om nån missat det, är inget fan av dehär med klockändring, alltid är man lika förvirrad och nu med en liten filur blir det ju ennu värre, marcus fick faktist hålla honom vaken extra länge ikväll i hopp om att han skulle sova lite längre imorgon på morgonen. Han brukar ju annars vakna klo.6.30, så då lär han imorgon vakna 5.30, fast enligt mitt huve sku de ju borda bli 7.30, om klockan skall flyttas framåt borde det ju bli så? Näää nu ble ja förvirrad, tur jobbar ja kväll imorgon så jag bra hinner komma på vad klockan är påriktigt!

Destomer nyttigheter har jag inte att berätta. Nu ska jag försöka ta mej upp ur soffan och upp och sova.

2 kommentarer:

  1. Matilda brukar vakna där vi 6, så imoronbitti borde vi ju få sova ända ti 7 ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 8.30 fick vi vakna :) så de sku ju igår ha vari 7.30 då :D

      Radera