lördag 20 september 2014

visat eller ej?

Vet inte om jag visat vår "tavla" eller vad man ska kalla det som vi har vid lilla matbordet? Tror inte det, nu är ju dessutom lampan på plats också och är riktigt nöjd med hur det blev, sku villa klä om stolarna ennumen måste först hitta ett tyg jag är nöjd med.

Lampan är en stor "glödlampa" med kristallmönster eller vad man ska kalla det. turkos sladd och lamphållare. Tycker om domhär enkla som bara är en boll, jättesnyggt att ha flera med olika färgers sladdar också. Konstigt dehär med färger, turkost har jag aldrig tyckt om men mittiallt tycker jag om turkost! ska nog ha dehär med blått och turkost som den röda tråden i nedrevåningen, tråden har lite att lappas på bara tills det är färdigt :P

Björktyget som hänger på väggen känns också som jag och ger bra med liv till det annars ganska vita tomma rummet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar