torsdag 11 september 2014

träning och mat

Läste att när man ökar på träningen blir man ju lätt sjuk, just det problemet har jag haft, jag börjar ivrigt träna och så kommer flunssan, men tydligen är det ett täcken på att man ätit dåligt efter träningen. Ikväll blev det att prova på nånting nytt nämligen vuxenvälling, sempers gula välling blev det och blandade i både hallon och blåbär för att få lite mer smak och det var riktigt gott, mörkt bröd med gårdagens rökta lax på och jag blev mätt och nöjd. Angående dagens träning var det tuuungt, men roligt, mycky boxningsinspirerade rörelseserier blandat med rörelser från joga, olika plankvarianter och 20 sekunders intervaller, svetten bara rann och stretchen på slutet kändes som världens bästa belöning. Imorgon känns det i kroppen kan jag lova! Somtur har marcus semester och det är min tur att sova på morgonen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar