onsdag 10 september 2014

home sweet home

Hemma igen efter lite på en vecka i borgå och måste nog seja att det är skönt, nu får vi ligga och mysa i vår egna soffa i lugn och ro på kvällarna och på dagarna fast bara gå i pyamas eller vara ute på gården, jag är en person som trivs hemma. :)

Ikväll var det också första aqua power passet för min del, vet inte riktigt ennu vad jag skall tycka, eftersom beskrivningen var att för den som vill utmana sej själv och att den inte passar sej om man har några skador eller sjukt nånstans trodde jag den skulle vara riktigt tuff men när hon mittiallt sa att nu är det sista låten kände jag att nu sku man nu ha kunna ennu en halv timme till iallafall ennu hålla på... Visst kändes de i musklerna när vi höll på och flåset kom fram men så tufft som beskrivningen sa var det inte, nåja, morgondagens träning tror jag är tuffare och söndagens är garanterat tuffare! :)

Ska såsmåningom när jag tittat igenom säkert dom närmare 1000 bilder vi har från borgåresan ska jag visa och berätta i lite olika inlägg vad vi pysslat med, är bäl charlies kalas och bröllop som är det som nu är störst. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar