söndag 24 februari 2013

Söndag

Alltså idag, det var meningen att vi skulle på hockeymatch idag men när klockan ringde kände jag att stiger jag upp eller rör mej så spyr jag, så marcus försökte med att hälla i mej lite kakao som brukar kunna underlätta saken men inte... Bestämde mej alltså för att stanna hemma eftersom jag nog ändå inte skulle vara till någon glädje på plats, varken för mej själv eller någon annan. Dessutom skulle han bli och se på en massa matcher som var efter hans match... Nu ångrar jag ändå att jag inte följde med, han ringde nämligen från akuten just... Han var påväg till röntgen för han hade slagit foten mot sargen på nåt sätt, hoppas nu inte det är något värre... Han påstår sej kunna gå på foten och köra bil och var nog påväg tillbax till ishallen ennu så kanske det inte är så illa :) sen ikväll blir det filmkväll, vi ska se på ted :)
Dehär var min helg det, har varit en riktigt bra helg faktist bara jag nu ennu får hem min hockeyspelare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar