onsdag 6 februari 2013

Ledig dag

Är väldigt lat med bloggandet just nu men kan berätta att jag sover och jobbar och lite där emellan om jag orkar före jag igen sommar pussar jag lite på marcus. Nu har jag faktist en ledig dag, som jag skall njuta för fullt av, har sovit 16 timmar och gårdagens runebergstårtbakande somnade jag ifrån före jag hunnit börja så de får bli idag iställe. Nu blev det iallafall lite brunch i form av svartvinbärssaft, varma smörgåsar och sweetie ( nån frukt jag inte upptäckt förut, som grape fast sötare, föredrar grape). Nästa vecka får vi 3 st grannflickor hit när deras föräldrar åker utomlands, så får leka storfamilj en stund :p men före det är det rockabilly fest på lördag, ska bli så roligt att få klä sej i den stilen, jag som så gillar den :) borde ennu ha en fin bil att rulla in med men blir vel att fantisera att volvon är en Cadillac.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar