torsdag 21 februari 2013

Ljuset i tunneln

Har inte gjort nånting nu domhär 3 lediga dagarna, kände mej nästan lite dålig igår kväll av att jag bara slappat när det borde städas och bykas... Men så sa marcus att "du kanske behövde vila" eller nånting i den stilen och då kändes det genast mycket bättre :) nu mår jag iallafall bättre tycker jag, mår inte alls jätte illa och har lite energi igen, kanske det håller på att svänga och jag får min energi nu :) klo.15 ska jag iväg på jobb och imorgon till stockholm som jag berättat :) på lördag skall jag nog försöka få nånting gjort här hemma och på söndag är det eck hockeymatch som gäller :) blev heller ingen relax igår, men kanske vi på söndag efter matchen kan lyckas ta oss dit, får se :)
En bild på mej och marcus från förra sommaren :)

11 kommentarer:

  1. Ibland måst man bara vila fast man har en lång lista me saker man borde göra :) om kroppen säger att den behöver vila, så då måst man nog ge de åt den :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tydligen, ha fått lära mej på sista tiden att man måst lyssna på sin kropp :) int bara för sin egen skull...

      Radera
  2. Ida... ha du vari sjuk eller e de någo ana "virus" på gång? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja ja vet int... de tycks vara ett segt "virus" iallafall ;P

      Radera
    2. Så de kommer att ta en tid för dej att krya på dej då, gissar ja..? ;)

      Radera
    3. De kan no ta en tid jo :) sådär 1/2 år gissar ja vel :D

      Radera
    4. Betyder de de som ja tror? :) ska man gratulera eller e ja helt ute o cyklar?

      Radera
    5. Hehe :) nu kan man vel få gratulera om mam vill :)

      Radera
    6. Så de ÄR goda nyheter!? :) grattis!

      Radera