söndag 24 februari 2013

Fredag

På fredag åkte jag ju iväg till stockholm, vaknade tidigt, körde till färjan, gick direkt till frukosten var jag blev och sitta brevid varm frukost bordet var det liktade något förskräckligt till bacon, tog mej lite uoghurt och en nyhröddad semla och åt det och försökte stänga ut baconlukten :p sen tänkte jag sova lite på bussen som var alldeles fullproppad och råkade hamna brevid 2 st potterkärringor, det handlade allt om hur grymma människor som inte sorterar är till hur lat den enas svärdotter är som inte är intresserad av vandring, oij oij.... Sen var vi framme och jag fick träffa familjen och deras kompisar med familjer. Gick omkring i stockholm och shoppade en hel del, hittade faktist riktigt bra greijer, kanske jag kan visa sen :) sen tog vi tunnelbanan ner till hamnen och steg på båten, vilade 2 minuter, böt kläder och gick till ala carten som faktist var jättebra, det var förrättsbord först med rom och skaldjur och sånt som jag ju såklart ät lite för mycket av, men det var ju så gott, så när varmrätten k and vhite biffen kom orkade jag bara med halva portionen, sen var det ennu efterrätts bord till på det, satsade på glassen :p sen bar det lite sjopping på båten var jag hittade riktigt mycket faktist, brukar inte köpa så mycket på båten men siljar butikspromenader gillar jag. Så satt vi i puben en stund tills det var dags för mej att stiga av, där väntade marcus snällt utanför på mej :) det bar en riktigt trevlig resa trots att dendär ditresan alltid är lika tråkig och jag börjar nästan känna mej förkyld allti i bussen (nu var jag ju det tedan endå så) men det mående glöms ofta bort sen när man vel är framme :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar