onsdag 13 februari 2013

Födis

Igår hade jag födelsedag :) den spenderades på jobb, med att äta pizza ( och överraskningsbesök) och i ishallen. Fick riktigt frukost på sängen fast marcus sakt att det inte blir nånting sånt för han skall tidigt på jobb, men 6.30 stod han där med brickan endå :) fick ett presentkort till mariebads spa avdelning där vi skall fåvara helt för oss själva i 2 timmar, känns lite lyx :) hade ju önskat till födelsedag att få bada bubbelbad :) på söndag var vi på födelsedagsmiddag till famo och fafa och av dem fick jag välja en löpare från famos butik och dessutom fick jag en peng av fafa och tulpaner av famos bror. Sen kom det ennu 2 kuvär på posten av mommo och mofa och mommos syster som tyckte jag skulle köpa en bukett blommor åt mej så köpte lite till tulpaner och några nejlikor så nu har jag en stoor bukett blommor:)
Måste ha varit mycket snäll iår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar