onsdag 13 februari 2013

Ledig dag

Bloggen har blivit nånting som jag bara sysslar me på lediga dagar tydligen.. Varannan rubrik är ledig dag.. Lite tråkit men har inte ennu heller varken tid eller energi till bloggen... Idag har jag iallafall haft sovmorgon, surfat lite runt på internet och ätit en ledig dag frukost, mums, har börjat göra smoothies igen och det ångrar jag inte! Det är ju sååå gott :) dagens plan är iallafall städa lite, få i duschen, klä på mej och kanske en sväng till butiken om jag hinner, sen på kvällen kommer grannflickorna hit. :) försöker njuta lite också av att bara vara ledig eftersom dethär är min enda lediga dag denhär veckan. Sen är det jobb igen och på fredagen kommer jag att vara så nervös att jag nog bara skakar (nej tänker inte seja B ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar