måndag 18 februari 2013

I väntan på fredag

Vänta så på fredag, kommer att åka till stockholm var familjen är över dagen, där blir det nog lite shopping, sen åker jag tillbax med samma färja som dom så vi hinner äta och umgås lite mer :) Tycker det var en evighet sen jag såg familjen senast så skall bli riktitgt roligt. Skulle det inte vara så dyrt med kryssning nu på sportlovet skulle jag nog ta en hytt och åka med en sväng till borgå över hälgen, men får vel bli en annan gång :) Före det tänker jag iallafall bara ta det lugnt och försöka samla krafter. Igår låg laddningen nånstans vid stortåspetsen, nu har jag laddat lite så nu ligger den vel ungefär där tårna börjar. Väntar så på våren och värmen, mer än nånsin tror jag, och på semestern! kommer bli riktigt långledigt denhär sommaren :) skööönt :) Och i maj blir det Köpenhamn, mycket att se fram emot just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar