måndag 20 mars 2017

motivation

Sen förra somras har vikten stampat på ställe, i februari då jag var ca.5 veckor flunssig steg vikten med 2 kg men dom försvann då flunssan försvann så antar att dom hade med den att göra, huh! 
Såg hannas före och efter bilder och tänkte att det är dags för en nu, fast vikten inte rört sej vill jag veta om kroppen förändrat sej nånting. Senast jag tog bilder var i slutet av maj efter utmaningsgruppen.

Först har vi idag bilderna, sku ju ha kunna vari lite snäll med mej själv och ta morgonbilder 😉 men kanske jag borde ta såna imorgon så får jag gemföra morgon och kväll också för känner själv en stor skillnad. (Böt ut till morgonbilder då jag alltid tagit mina före och efter bilder på morgonen så det blir sanningsenligt) Min första tanke när jag såg mina första bilder var att uhh, nu är det dags att göra någo mer och min andra tanke var vart har min midja försvunnit?? Har alltid varit timglasformad men börjar vara mer rak bara... hmm...



Iallafall så gemförde jag sen då med domhär från slutet av maj förra året. 
Största skillnaden enligt mej själv är 
-jag har helt klart slutat amma, kan det vara det som lurar ögat när det gäller midjan?
-ett rejält rumplyft har skett
-mer svullen nu, måst skärpa mej med drickandet och kolhydraterna som det blivit lite väl mycke av på senaste


 Som sagt, samma vikt, nästan ett år senare.
Nu när jag visat nuläget tycker jag att jag kan lova en bild till början av juni! Tills dess vill jag fortsätta träna mina 4 gånger i veckan och börja äta bättre, tänkte ren boka en konsultation och kostschema men plånboken sejer att jag klarar av att göra ett eget, måste bara få det gjort. Ett såndänt drömmål viktmässigt skulle vara 65kg, det jag vägde när jag och marcus träffades, dehär innebär -7kg, nu vet jag ju att jag har mycket mer muskler än då och en vuxen kropp, är lixom inte 14 mer, men, det är inte omöjligt! Att nå det sku kännas jättebra, samtidigt vill jag se stark ut, inte som nör jag var 14 utan muskulöst 65kg, okey, jag behöver en pt 😂 tills plånboken går med på det får jag endå klara mej på egen hand ☺

Som bonus ennu ryggen, en snygg rygg är så snyggt! Så här har vi då en före bild så försvinner den ingenstans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar