tisdag 31 maj 2016

sista utmanardagen

Imorgon är det slut på denhär utmaningen, 4 veckor med bortplockat allt onödigt från kosten och lite mer ha koll på portionsstorlekarna och träning dagligen. 4 veckor är ju en sån kort tid att någo huijsiga resultat kan man ju int vänta sej men tycker jag fått bra resultat endå, känner att styrkan ökat, speciellt i mage och armar och att kroppen känns mer igång, hemmavågen visar -3kg och jag väntar på morgondagens resultat i både fystest och kroppsmätning.

Funderade lite om jag is lägga hit mina före och efter bilder då om är så nakna men sen tänkt ja att äsch, ja är int så blyg av mej kan väl dela med mej lite! :)

Har försökt få bilder som jag står ungefär lika och har samma kameravinkel.
Till vänser före och höger efter och tycker nog det synns en skillnad iallafall på magen.


denhär utmaningen har varit super, inte bara tränings och kostmässigt utan också mycky mental träning, fått se på saker från lite olika håll och insett en hel del. Nu har jag ett stort funderarjobb framför mej, fanny vill att jag ska lägga upp ett nytt riktigt mål och fundera på när jag tänker vara nöjd med kroppen, känns som ett stort suddigt frågetecken, vet inte vad jag vågar lägga upp för mål, tänk om jag lägger upp ett för stort mål och sen snubblar på mållinjen? Eller tänk om jag pressar mej för hårt för fort och sen faller tillbax? Helt tydligt behöver jag hjälp med dethär och jag är glad att jag hittat nån som kan ställa rätt frågor för att få mej att fundera :)

Nu hoppas jag bara att morgondagens resultat är enligt förväntningarna!


2 kommentarer: