fredag 3 juni 2016

Resultat

Då har jag resultaten från maj månad, ganska som förväntat sku ja seja att dom är, vi kan ju börja med fystestet. En minut per övning alltså och endast godkända räknas. Vi blev varnade att speciellt armpressarna kan vi få sämre resultat i då vi lärt oss mycky teknik.

Armpressar gick jag från 15 till 22, på knäna alltså. Kände att jag hade bättre kontroll och tog bättre styrkan från magen nu när vi gått igenom tekniken så kroppen var nog mer spänd och rumpan puta int någo :)

Burpees (med armpress) alltså från från magen i backan och armarna upp, från 17 - 20, här klara jag nu av att hoppa opp från plankan istället för att kliva.

Situps, där jag nog gjort störst framsteg 0 - 15.

Knäböj med 20kg vikt, 29 - 33, där jag känner att jag gjort minst framsteg, hade tekniken redan och jaa, senaste veckan har benen kännt helt kraftlösa bara...


Och vägningen då, hade som mål att få ner fettprocenten till hälsosam alltså 29, kom till 30 så lite jobb blev ogjord, -3% är väl endå helt bra :) muskelmassan hade sjunkit 200g vilket jag blev helt chockad över men hon mena att det kan hända om man ökar träning och har kosten fel men i mitt fall trodde hon att det var vätskor, det har varit varmt och sku nog ha behöva dricka mer. Kg -3,5. Viseralfettet på samma 4 alltså helt ok men vill nog ha ner de också. Kroppsåldern hade sjunkit med 6 år, en lite onödig siffra men ganska rolig :p

Iallafall, känns väl inte wooow men enligt förväntningarna :)

Idag ska de städas, städas, städas för ikväll blir marcus ledig till en vecka och imorgon bär de av på semeeeesteeer! Känns så skönt, de va nog lite som vår belöning av denhär månaden som nog alla lite fått bita ihop för att få det att funka med mina tidtabeller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar