onsdag 10 oktober 2012

Skolbänken

Är tillbax på skolbänken.. Går handledarutbildningen så jag får ta emot studeranden, riktigt roligt faktist men tuuuungt att sitta stilla.. Så måste jag ju faktist klä på mej på morgonen! Kan inte bara åka iväg i nån pyamasliknande hemmaklädsel och sen byta om till arbetskläder.. Har kommit underfund med att jag inte riktigt har nånting intressant i garderåben mer.. Vanliga typ farkkun och nån baströija tröija+ baslinnen, massor med ylletröjor, hemmakläder och festkläder, det består mitt klädskåp av... Trist... Måste få tag på nånting intressant.. De e bara det att jag inte hittar nånting... Förut hade jag min stil, visste precis vad jag ville ha men inte mer, eller joo men det jag vill ha är allt så svindyrt, har börjat tycka om kläder som känns som bra kvalite och är lite annorlunda än alla andra har. Ge mej ett fullproppat konto!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar