tisdag 16 oktober 2012

Nästan helt ledig vecka

Har en väldigt lös vecka denhär veckan, bara 2 dagar jobb, så mu skall det njutas :) igår bar jag bara hemma och slappade och prissatte grejer jag skall föra till loppis idag och grejade allt möjligt smått, idag har jag fortsatt med samma sak, klo. 5-6 skall jag vara på loppiset och lägga fram saker, sen blir det handla, äta nånting och döda lite tid i stan tills marcus har träningsmatch klo. 21. Imorgon tror jag att jag skall fixa lite i tregården borde blandannat plantera vårens lökar. Sen kanske det blir en promenad och kanske en sväng till loppiset och kolla :) torsda, freda jobbar jag och lördag har vi lite funderat på att åka över till sverige och ikea, eller nånting, ska nog inte handla nånting stort men alltid hittar man ju allt möjligt där :) ljus skall jag iallafall hamstra :)sen har jag ennu ledigt söndag och måndag som jag skall hitta på nånting på :) så så ser min vecka ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar