onsdag 24 oktober 2012

seg

idag känner jag mej väldigt seg i huvet... Blev att jobba inatt och nu borde jag igen vända på dygnet efter att inte ens ha hunnit vända det årdentligt åt andra hållet... Nu blir det iallafall att laga lite fisksoppa (för första gången i mitt liv) med sällskap av caesar som är väldigt entusiastisk när det gäller att laga fisksoppa och sen kommer älsklingen hem så äter vi och sen vill jag nog på en minipromenad batra så man får lite frisk luft och sen bara umgås, känns somom vi inte sätts på en evighet, jobbena har bara gått i kors...



Fisken jag ska lägga i soppan har jag förresten ingen aning om vad det är för en, nånting mofa hämtade ett kilo av, det var köpt på lidl och hittar inte ett fisknamn på förståeligt språk från paketet. Kanske det är en sånhän?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar