onsdag 3 oktober 2012

Ledighet

Är så nöjd över att jag lärt mej att verkligen njuta av mina helt lediga dagar, dagar jag är ensam hemma och kan gå i pyjamas hela dagen. Idag r en sån dag så igårkväll passade jag på att ta en tur i skogen och plocka svamp som mi när dom är rensade blev 15 liter :) sen somnade jag klo.8 och vaknade klo. 9 idag, så nu är jag verkligen utvilad, då jag jobbar blir det ca. 6 timmars nattsömn. Härtills har dagen gått åt till att vara ute på gården lite, rensat all svamp och börjat torka den, nu tänkte jag fylla diskmaskinen och fixa till min pysselhörna igen eftersom det är ett enda kaos där efter tapetseringen. Sen skall jag sy en väska på prov och sen hopas jag att marcus kommit hem så jag fr fixa svampsmörgåsar till middag, sen får vi se om det bara blir en myskväll framför tv:n eller kanske en minipromenad ner till hamnen? Får se, härtills har min lediga dag iallafall varit perfekt :) här kommer min hemmadagsoutfit - mössa och stövlar inne då ( en riktig lantis är jag ;p) lite svamp får ni också se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar