fredag 26 oktober 2012

börjar vara dags igen...

börjar vel vara dags igen att skriva den årliga önskelistan till julgubben ;) iår har jag faktist inte lika mycket jag önskar som förra året :) men...

Kära julgubbe

jag har iår igen varit snällare än någonsin, därför tycker jag att du kunde ge mej:

En köksmaskin (va den nu heter) som man kan knåda deg i och sånt. Har önskat en sån av Marcus också, men han vet nog inte vad jag menar... Den får ju gärna också vara ljusröd, annars svart eller metallfärgad.

En lättanvänd fungerande symaskin, jag vet att du skickade en via gamlafamo förra året, men nu när vi äntligen fått nålen att gå luktar den otroligt bränt trots att Marcus haft den i bitar och tagit bort allt damm, vill ju inte att den skall explodera men vill ju sy!

Dehär är mina 2 top önskningar, här kommer endå lite smått jag aldrig tackar nej till.

Inredningsprylar i "lexington stil" bara stil därför att jag tycker att det är otroligt onödigt att betala närmare hundringen för en liten kudde... Men har börjat gilla den stilen, stiligt, klassiskt, lite maritimt.

Ljus i alla dofter och former, bränner någo förskräckliga mängder ljus oc tycker det är såå mysigt :)


Filmer slukar jag också, roligt dessutom med såna filmer (eller serier) jag aldrig själv skulle köpa, förra året fick jag törnfåglarna av mamma och såg hela alla timmar nästan i sträck, tog vel 2 dar.

Tårka aldrig tårar utan handskar, en bok jag faktist skulle villa läsa. (finns ju 3 st. men kan börja med den första för dom andra har ju inte kommit ut)

En resa sitter ju heller aldrig fel, till något fint och intressant ställe jag och marcus skulle kunna njuta av varandra på. Paris skulle vi båda villa se, london vill vi ockdå tillbax till.

Sen om du skickade någon och bygga bastun åt oss skulle det inte vara helt fel!



Sen har jag, eller vi ennu en önskan, men den tror jag att vi får fixa helt själva ;)





2 kommentarer: