tisdag 25 april 2017

trampar på ställe

Jahha, juni närmar sej, jag står på startlinjen ennu också...
3 pass träning i veckan är inget problem, funkar bra men allt extra tankearbete gör att jag e såååå hungri hela tiden, försöker äta riktig mat men visst, ettpar gånger har suget vunnit. Att verkligen komma ihåg att ta med domdär matlådorna till jobbet måst jag också skärpa mej med, förstår int riktigt, blir lixom int mätt av maten på jobbet, men så är den nog gemfört med hemmamaten mycket energität, är väldigt stor i maten så behöver verkligen mycky sallad/ grönsaker för att känna mej mätt och går jag omkring hungrig gör jag dåliga val.

Nåja, det må vara förlåtet, nu ska jag ennu bli av med domdär sista kilona, tids nog 😊

3? Veckor av jobb är nu förbi, känns som två dagar, vi har ju två avdelningar + att jag en dag fick hoppa ut på byn, känns att jag just hunnit en morgon och en kväll på alla ställen så känner int alls mej inne i arbetet hos alla ennu, men det kommer, många nya så int undra på. Nästa vecka är sista mammakraften före sommarlov och snart är också städjobbet över, sen blir det ju riktigt lugnt, då skall jag satsa på lite hemmaträning också och så sku jag villa prova ennu på dedär gymmande, om jag nu med lite mer i ryggsäcken sku få gjort annat än funderat där 😁

Barnen trivs bra på dagis som vanligt, alissa sejer gugg direkt som vi kommer till dagis, då ska det gungas och det lär hon ska villa hela utevistelsen, får hon inte det står hon och suras en stund för att sen börja leka 😁 hin älskar att gunga, tror hon tycker det är ganska bekvämt också att int behöva trullsa runt i regnkläder och haalare utan få sitta där bara 😀 charlie tycks nu ha hittat en kompis han leker mycky med, sådär enligt vad jag sett och han berättat, tror han härtills varit lite med alla. Tanterna har han nog nu också tagit till sej, att skiljas från dom gamla var svårt för honom fast han inte på det viset visat det men man har endå märkt det, nu märker jag iallafall att han är bekväm och kan lita på dom nya, skönt 😊

Dagens middag, dethär är nog en av mina favoritmater, mycky för grpnsakernas skull och att man kan variera så mycky.

Passade på att ta en hababild, så irriterande när musklerna bara synns i vissa rörelser, sen när man står upp å ner sir allt bara stort ut... men de är väl så fast man sku vara hur vältränad.

Vilket babbelinlägg dehär å blev 😁



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar