torsdag 11 maj 2017

längesen sist

Längesen sist nu! Har haft program hela tiden så haft helt enkelt inte tid att blogga, eller nånting att blogga om för den delen. Mammakraftens sista tillfälle för våren var förra veckan och denhär veckan är sista städveckan, efter det kommer jag bara ha mitt 75% kvar, vilken semester alltså! Ska bli skönt, som jag längtat 😊

Sådär varannan dag har vi vår, varannan vinter, på vårdagarna har jag några gånger passat på att cykla barnen till dagis eller cyklat till jobb, skönt, iallafall att cykla själv, att ha extratyngden med är mindre skönt men är bara att bita i det sura äpplet så blir det nog bättre längs med sommaren 😊


På vägen har vi sånhänt sällskap, stannade och pratade lite med som men dom tittade och vände rumpan till....

En snabbis till borgå har vi hunnit med, hann intens få hemlängtan så snabb visit var det 😅 marcus hade släktträff, mer om det kanske när vi fått bilder ☺ barnen tyckte iallafall det var roligt med att åka båt, träffa far och mor föräldrar, kusiner, småkusiner och ludikusiner. Denhär veckan har vi alla varit trötta och inatt spydde charlie, just som jag börja undra hur vi ska orka igenom veckan, idag mår han bra, ätit och hållt på som vanligt, hoppas vår del av magsjukan är över nu!




Igår kväll sådde vi lite med charlie, ett skillt inlägg om det kommer 😊



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar