tisdag 3 januari 2017

världens konstigaste

Var idag med om nånting så förfärligt konstigt och skrämmande! Alissa håller på att få tänden och har haft nu par dagar feber och haft svårt att sova vilket innebär att alla är trötta, idag på förmiddagen slumrade jag till i soffan och vaknade av att någon drog mej i fötterna lixom längs med soffan några cm, det var en så verklig känsla! Vet inte om det var en dröm kanske, men vaknada till helt i panik och fick lixom inte ens ljud ur mej, det kändes så verkligt och kraftigt. Man kan ju knycka till sådär när man slumrar men dehär va en helt annan känsla ja rikit känd hur nån höll i mina fötter och hur sofftyget for längs me ryggen.

Jag tror ju helt på att vi alla har nån slags ängel eller själ med oss som både skyddar och ger oss olika energier och jag fick känslan att det var nog denhär som lixom varnade mej att nu kan du int somna, Alissa hittar ju på vasomhälst så man måst ju verkligen hela tiden hålla koll. Ennu några timmar efter känd ja mej så bevakad och lixom som inträngd, somatt nån sku gå lite för nära. Huh.

Ha länge fundera på sånhäna övernaturliga saker, hört om folk som gått ti medium och fått höra helt otroliga saker, fick själv möjliheten nu i årsskifte att bli kortläst av en som just börjat släppa till sej domhär "synerna" eller va man nu kallar dom, hon ville ha personer att öva på. Såhär på distans vad hon fick fram var nog allt sånt som jag helt klart kan koppla till mitt liv men inga sådär wow saker. Vem jag hade med mej såg hon också och vad vi nu kom fram till är det ingen jag kännt utan en slags vägledare bara som valt att följa mej, hon känner sej bekväm där och det är nog vad jag länge kännt också, jag har med mej nån som vill ge trygghet och går där som ett tyst stöd. En ljushårig ung kvinna med en rak vit sommarklänning lär hon ska vara.

Kalla mej tokig men sånhänt är ju bara så intressant! Alla får välja själv vad man tror men jag tror helt klart på att det finns människor som kan se saker andra inte kan se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar