onsdag 4 januari 2017

julrea

Hittade en hel del på julrean iår 😉 tog ut semester i december dels för att klara oss igenom december och dels för att kumna köpa nånting lite extra för en gångs skull.

Blev lite basgrejor, har länge funderat på en rutig kragskjorta men för mej har kragskjortor snabbt valts bort då brösten inte rymmats och har dom rymts har ja sett ut som en tunna, nå nu finns dom ju överallt så blev en från cubus och den är så skön!
Två stycken randiga baströjor med 3/4 ärm blev det från lindex, ena blå andra vinröd, sånt man alltid har användning för! Ettpar nya jegging jane blev det också i farkkufärg, byxorna som sitter bra på alla!

Från lindex hittade jag också två st. lösa tröjor med såndänt genomskilnigt tyg nertill, fina till vardag och fest ena svart andra som är i tvätten vinröd. Har fastnat för sånhänt löst nu när det äntligen sitter och inte bara blir formlöst!

Barnen fick båda varsitt plagg från lindex, alissa den sköna halvpoolon och charlie en härligt gul bamse t-skorta, från båten fyndade jag gollage och jeans från molo åt charlie med tanken att alissa kan ärva dom, molo är bara för härligt märke! Alissa fick två par leggins från ett annat favoritmärke nämligen wheat, hållbara, mjuka, snygga, ekologiska kläder gör dom.

Dessutom blev det mitt vanliga underklädes shoppande då det inte finns på åland bh:n jag gillar, har upptäckt mark & spensers underkläder och bh:na är super! 10 min och inget svett så hade jag hittat ettpar. Att hitta ettpar stadiga bh:n i st 70G som jag nu tydligen krympt till är INTE lätt, att dessutom hitta för under 30 lappen är ett under!

Ety hm paket med lite smått och gott väntar också på posten så nu har det shoppats för hela året! 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar