tisdag 8 mars 2016

Blabla

Ett snabbt litet hej före charlie ska hämtas från dagis! :) allt rullar på som vanligt här förutom att min träningsmorivation är på noll och kroppen känns kraftlös, sku hellre bara mysa och pyssla med barnen <3 hoppas på att de svänger snabbt! De brukar de ju nog! :)

Idag på morgonen var vi med alissa en sväng till stan, handlade lite mat och så hade jag en värdecheck till kappahl som sku användas senast idag och hittade en tröja som jag blev kär i, klädskåpet svämmar över så får nog int in den dit men sku borda rensa ut både för stora kläder och annars bara föråldrade. Härlig iallafall nu till våren och speciellt sen till sommaren!

Kukkuu! Sen kom vi hem, åt lunch, tog en dusch, fixade lite med disk och snart ska vi söka storabror från dagis, efter sportlovet vill han gärna till dagis och måndagarna som är hemmadagar sejer han mamma ja vill aldri ha en kompis, nu har han ju lite svårt med motsatser och aldri betyder för tillfälle allti, i lördags sa han mamma ja vill aldri ha bulla... :D

Alissa har flera dagar börjat försöka stå lite och idag var första gången jag såg att hon ställde sej upp och riktigt stadigt stod med stöd. Lilla loppan blir så stor! På samma gång som jag sku ha lust att lägga henne på golvet och seja ligg där stilla nu och var baby en stund till längtar jag till dom första stegen och när hon på gräset kan trullsa fram i nån fin klänning :) babysittern har vi städat undan för länge sen och nu far nog också babygymmet då de aldri används, bumbon var också lite onödigt köp då hon lixom sparkar sej ur den... Men de bertyder bara mindre grejer i föttrna och det är jag nöjd över! :) just det! Igår började hon klappa händerna! Min lilla söta! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar