måndag 17 oktober 2016

träningsbabbel

8 veckor sen jag sa tt jag ska ta mej i nacken och visst har jag gjort det, om man bortser ifrån domdär 3 veckorna som alltid nån var sjuk och träningen blev vad den blev, en vecka blev det bara yogan en vecka ingenting, en annan vecka yogan + sweat it... och annars har det blivit 3 pass då vi alltid haft annat på söndagar och nån annan av träningsdagarna och jag inte haft sisun där att göra någo annat än de planerade, till 5 har inte motivationen räckt men NU! NU måst ja ta mej i nacken ordentligt!

Tog idag lite bilder igen (opp till höger är alltså gammal bild), nå mycky ha de int hänt på 8 veckor men lite i kg har det ju farit och lite har det nog kommit fram tycker jag, eller så beror de på ljuset.. vet int... har endå en bra känsla i kroppen så det synliga gör inte så mycky just nu! Till årsskiftet borde jag nog endå ha fått lite bättre resultat!
Så borde jag få marcus att ta bilder på ryggen nån dag, lite svårt själv lixom...

börjar själv känna mej lite tjatig me dehär... vill ju gärna själv ha lite dokumenterat hur de gått men orkar nån faktist läsa om mina små framsteg?


Fick idag höra att jag ser ut att behöva en tupplur, förstår vad som menades när jag ser denhär bilden xD meningen egentligen när jag knäppte bilden efter träning, lunch och charlies läkare var att seja att celsius har räddat många dagar som ögonen försöker fara fast, men tror tröttheten i mitt bleka jag tar över :D 


gjorde förresten ikväll en gemförelse på mitt ansikte före och efter barn, huhhu! blir så glad och så lässen på samma gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar