tisdag 4 oktober 2016

House of lola

På fredag var jag på mitt första house of lola party, visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mej då kläderna på hemsidorna int såg så märkvärdiga ut och kostade en hel del men i verkligheten skulle jag ju ha kunna äga halva kollektionen! Det är ett svenskt märke som gör i huvudasak damkläder men också barn i naturmaterial, kläderna är gjorda för riktiga kvinnor, så dom passar dom flästa kroppsformer inte bara pinnsmala modeller, kläderna har ganska höga priser men så har dom också 2års reklamationstid, alltså inom 2 år kan man skicka tillbax om typ nån söm går upp eller dom blir noppiga och så om jag förstod rätt. Det enda minuset som jag hittade var nog faktist lite storlekarna, fick ta xs av det jag beställde och då fick jag hjälp i att hitta rätt storlek, vet inte sen att är alla plagg såpass stora i storleken isåfall passar dom ju inte dom allra minsta...

Höstens kollektion var ju så fina färger! Skulle inte beställa nånting men var tvungen att beställa en saffransgul lång tröja, visar bara jag får hem den! Kändes att en sån har inte alla så jag kan betala lite mer och så är det ju kvalite.

Har igår rensat ut 2 stora ikeakassar med kläder ur mitt skåp, tanken skulle vara att såsmåningom nu när jag börjar hitta min storlek och min stil skulle få ihop ett klädskåp med bara kläder som faktist används och som är i rätt storlek och gärna också i bra kavlite, det lär ju ska ta en hel livstid att få till stånd :😅 men man kan ju alltid drömma 😄


                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar