lördag 3 december 2016

the one

Förra veckan öppnade seppälä i maxinge, seppälä är en butik jag aldri rikit hittat nånting i, konstiga kläder, MEN nånting har hänt! Sku ha kunna köpa hur mycky somhälst men höll mej till det som snurrat i mina tankar, en klänning. Hittade just vad jag tänkt, figurnära, enkel, med det lilla extra, varken tonår eller tant utan sådär passlig. Denhär är helt i spets och har en rolig "urrigning" eller vad man ska kalla det, måst lite trixa och se hur ja får de snyggt med bh bara, inte så lätt. Har ni annars tänkt på hur viktig del underkläderna är i en outfit? Dom synns inte men kan göra att hela helheten och sättet kläderna sitter blir helt en annan. Stödande bra underkläder är bland de viktigaste när jag skall klä mej festfin (alltså int som de sir ut på bilden så magen blir ti korv å brösten hänger 😂😁 någo som gör mycky redan e ju strumbyxorna och joo dom skall gå enda upp under brösten så dom slätar ut att simringar! Sexy! 😀

Är iallafall supernöjd både med mitt kap och en butik i ok prisklass med nuförtiden också snygga kläder! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar