måndag 12 december 2016

julfest

På lördag var det marcus firmajulfest på shema, det är ju bara marcus och hans chef så det blev ju mer som parmiddag än firmajulfest men jaa 😀

Det började med julbord på smakbyn, jättegott var det och åtminståne jag lyckades äta mej sådär passligt mätt, skönt! När personalen stod i tamburen och väntade på att få gå hem tyckte vi också att det nog var dags att bege sej vidare så vi åkte till indigo, satt där, drack några drinkar och pratade lite och så vidare till arken för lite dans, dom andra gav upp vid 2 men har vi lantisar kommit ut är vi till pilkkun, så vi dansade till halv 4, gick ut föratt komma till taxikön sådär någorlunda i tid, hamnade tredje i kön men det tog 1.5 timme att få taxi! Helt otroligt!

Roligt med en vuxenkväll! Mycky prat, mat och skratt, helt super! Söndagen däremot var trött, idag har det ennu varit trött, men en gång i året är det värt att vara lite trött! 😜

Hade ju tänkt ha lederbyxorna och dendär gröna tröjan men det blev denhär klänningen och bra det för jag kände mej riktigt snygg i den, på arken åkte dansskorna (läs ballerinorna)på ska det dansas ska man kunna röra på sej påriktigt! Med klackar blir de svårt, iallafall för mej, nuförtiden 😁 försökte locka håret också men alltså mitt hår och lockar, det funkar om jag har över natten rullat men annars så blir det rakt på 10 minuter.. när jag lockat halva håret och dom första slingorna redan var raka gav jag upp... och nej varken spray eller mousse eller nånting hjälper...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar