torsdag 29 september 2016

Kukkuu!

Kom bara för att seja kukkuu, har lixom varken haft "behov" eller tid att uppdatera, vardagen löper på med program från morgon till kväll måndag till söndag och det känns ganka bra. 😊 för tillfället har vi kommit hem från jumppan med alissa, hon ligger i vagen och babblar, tänkt att hon skulle vila lite men hon ligger och babblar nöjt "mammammmammm mmmmmmhhhh aaaaaamm uhmuhmuhm", charlie är på dagis och snart skall han hämtas och själv ligger jag i soffan och funderar över om jag med min början till flunssa is åka på träningar ikväll, vet att jag känner mej så lat om jag väljer att int åka... Båda barnen har varit flunssiga och jag trodde jag klarade mej men med korta hackiga nätter p.g.a. flunssor och hörntänder kände jag att flunssan kom med tröttheten...

Igår var det föräldramöte på dagis, ett riktigt bra möte där nästan alla föräldrar var på plats, vi fick lite info om deras giftfritt dagis projekt och fick lite tankeställare och alltså oij såna dagistanter vi har! Allt plast skall sakta men säkert bytas ut mot bättre alternativ och då de finns ganska lite att köpa sitter dom och pysslar leksaker under vilan, vi fick se ett trollhus dom byggt var trollmor och dom 11 små trollen bor, trollen var virkade, supersöta! 

Nu börjar alissa låta otålig i vagnen så får nog ta in henne :) har en del ideer vad jag skall skriva men får se när jag ska ta i det! :) 
En höstbild på charlie som älskar att kratta och leka i högarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar