onsdag 19 december 2012

Städa städa varge fredag och så varje jul

... De tycker jag int e kul. Håller på att julstäda. Man kan seja att det går sakta men säkert. Matsalen hade jag förvandlat till ett enda stort paketeringsrum men nu när alla paket är packade har jag kunnat packa ner papper, stämplar, glansbilder, tucher, sitronskivor, kanelstänger, limpistoler m.m. För att kunna finslipa på juldekorationerna och skura rent allt :) idag SKALL nedrevåningen vara städad före jag går och lägger mej. Förstår inte hur jag kan vara så långsam när det gäller att städa... Tar ju minst 2 dagar att få hela huset städat.. Kan orsaken heta facebook och blogg kanske? Konstigt nog bloggar jag extra flitigt under mina städdagar. Borde vel bara lära mej att ta mej i kragen och sköta undan det istället för att dra ut på det så det tar flera dar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar