måndag 10 december 2012

Kokosbollspaus

Har en liten kokosbollspaus. Har varit in till stan och tagit hand om lite ärenden och passa på att öva lite inför helgens shopping, hittade 2 tröjor som jag är riktigt nöjd med, gillar såna små detaljer som lite guld eller spets, sen köpte jag lite såndänt måste ha tråkigt som en vit topp, lite strumpor och tråk trosor :) dessutom var jag in till butiken där marcus nu drar el, har trott att det är en städfirma men tydligen har dom heeelt härliga inredningsgrejer! Blev nog en ny favorit detdär, skulle ha kunna köpa med allt men nöjde mej med ett paket servetter och en julgransboll med ett rådjur :) är jättesugen på en metallskylt där det stod "dinner is ready when the fire alarm goes on" men marcus sa att jag inte får köpa den, kanske det blor en julklapp? ;) sen var där en såååå fin vit keramikhjort som jag också vill ha! Har börjat tycka om hjortar i inredning, dom är så stiliga :)

2 kommentarer: