måndag 3 december 2012

I did it!

Igår var det ju första hockeyträningen för min del, 1,5 timmes skrinning, oij vad jag inte trodde jag skulle orka, flera kilos utrustning en dålig kondition och en så hård sport som hockey. Men jag klarade det, jag orkade igenom hela! Först hade vi halv timme med olika träningar, lite "isbrottnong" där vi skulle hålla i varandras axlar och skuffa den andra medan den andra bromsade, lite passningsövningar och så skulle vi fara ner med ena knä i marken och därifrån byta knä, det visade sej vara svårt och vi var nog alla fler gånger på rumpan :p sen spelade vi i 1 timme med ganska korta byten, var vel ca.2 min spel 2 min i byte och så vilket var riktigt passligt eftersom det blir att skrinna så hårt man bara kan ungefär, blir ju lite av intervallträning. Roligt var det iallafall och man var svettig som aldrig aldrig förr, ingen gruppträning kan hemföras med dethär! nästa söndag pånytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar