tisdag 4 december 2012

slapp

Ttänker resten av kvällen baaara slappa, har varit på jobb, diskat och bakat pepparkakshus + pepparkakor. Så nu blir det bara slapp resten av kvällen, ska koka lite glögg och smaka på pepparkakorna och helt och hållet glömma kaoset vi har här hemma! Imorgon sen är jag ledig och skall städa och fara ut på en promenad om vädret ens sådär lite tillåter det (hörde att de skulle regna på torsdag NEEEJ!!) Förövrigt väntar jag på den 14.12, ska berätta i nästa inlägg vad som händer då :) Och såklart på söndag då jag får fara på isen igen! Köpte förresten igår egna benskydd, armbågsskydd och hjälm :) Nu är det klubba, handskar, halsskydd och pansare jag skulle villa ha, marcus byxor går hur bra somhälst så såna behöver jag nog inte. Och en egen hockeyväska vill jag ha! En med hjul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar