tisdag 25 september 2012

sy

Har beställt hem lite julklappar och på samma gång lite böcker till mej själv, det blev 2 syböcker en som man kan slå upp hur man syr olika saker t.ex. knappnål eller rynkning eller olika former av kragar och den andra här nedan sen blev det en kokbok om wok :) boken här nedan var jättebra tyckte jag, massor av roliga små ideer man kan ändra lite på eller behålla som dom är, det jag direkt måste sy är en söt mjukishund, sen ska jag nog prova på att sy någon väska eller nåt sånt, lite doftpåsar det fanns "recept" till och lite annat :P frågan är bara vad jag skall göra med sakerna sen när jag börjat sy.. Kanske det också får bli julklappar :) Nån som vet någon bra "syblogg" som man får bra med ideer från?? :)

3 kommentarer:

  1. Hannas virrvarr brukar jag kolla på men hon har en hel del annat också, igår pyssla ja me att lägga in skolåda i tapet, efter hennes modell, det blev en bind o tamponglåda :)). Hon syr om loppiskläder vilket ju e billigt o bra. :) wokbok, sån vill ja med ha. köpte du jultidningar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okey, ska ta å kolla den sidan, låter bra :) ja beställde från adlibris men har nog beställt jultidningar också :)

      Radera
    2. Okey, ska ta å kolla den sidan, låter bra :) ja beställde från adlibris men har nog beställt jultidningar också :)

      Radera