tisdag 25 september 2012

e ja den enda?

Är jag den enda som ibland har dagar då allt är fel, fast inget egentligen är fel, allt är irriterande utan att någo speciellt irriterar, den man bor med är den lataste, trögaste människan i världen och själv är man flitig som en myra dygnet runt, dessutom får personen i fråga höra det tydligt. Man går runt och bara önskar att man skulle vara ensam och bara få gråta ut, men man tycks aldrig bli ensam, hela tiden finns där nån person. En sån dag har jag haft idag, utan nån större orsak, eller jo, jag vet att renoveringen är igång nu och jag vill att det ska gå fortare men eftersom vi aldrig har nån överlopps tid blir det bara på hälft. Kvällen blev iallafall riktigt bra då jag kom hem, kröp under filten, tog en kopp te, några kräftstjärtar och bara glömde allt och for in i tv:ns värld. Och så var det som bortblåst :) Nu kom iallafall Marcus hem från träningarna, så nu ska han nog få en kram och höra att han inte alls är så lat som han var tidigare idag :)

4 kommentarer:

  1. du e nog int den enda! Speciellt när ja ha vari på nattur så brukar daniel få höra ett o annat :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra :D borde bara lära sej att int ta ut de på andra utan på någo annat... :/

      Radera
    2. man borde väl de.. ja brukar allti säga ti daniel att ska han leva me mej får han leva me mina dåliga dagar också, att int kan ja fara hem ti mamma o skrika, han e ju där så han får sig :D

      Radera
    3. Joo, å dom får vel lära sej va som bara ska gå igenom å va som man menar :)

      Radera