tisdag 4 september 2012

Norrtälje

På lördag bar vi ju som sakt till norrtälje efter att jag slutat jobbet, vi åkte med 13.30 färjan och kom hem med 20.00, riktigt passligt med tid på det viset att gå i butikerna där före man kommer in till centrum. Resan gick ju inte sådär helt som planerat, som vanligt, först skulle vi iväg, när jag skall sätta mej i bilen hör jag ett konstigt pys, punktering..... Vi får ta marcus bil som motorlampan lyser på och har nåt fel med bensininsprutningen om jag förstått rätt, den går men den kan ge upp närsomhälst. Vi kom iallafall fram till norrtälje, gjorde av med mycket pengar och på hemvägen kände jag hur min lilla flunssa bara blev värre, och när vi kom hem var jag redan helt slut, fick ett atmaanfall och hittade int min medicin, som tur hittade marcus sen min brors medicin som han tydligen glömt här. Så det var den dagen, sen dess har jag legat under täcket och nu känner jag som sakt att krafterna smyger sej tillbax :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar