söndag 8 juli 2012

Träningskläder

Nu när jag gjort min klädskåpsinventarie kan jag konstatera att jag skulle behöva träningskläder, och oij vad det finns många snygga. Härtills har mitt favoritmärke blivit röhnisch eller hur det skrivs. Är annars ingen märkes människa men när det kommer till träningskläder vill jag ha bekväma kläder som inte skavar, andas bra, är mjuka och inte glider åt något håll då man rör på sej. Till det har röhnisch visat sej vara perfekt, köpte faktist 2 toppar och 2 tights i stockhilm, svarta tights och en rosa och en kaktus topp. Tycker tights är allra bekvämast då man rör på sej eftersom dom sitter där dom sitter, dessutom ska dom onte ha någo onödiga dragskedjor eller liknande som skavar och irriterar. Nu ska jag inte seja mer utan gå och sova bums. Gonatt :) http://www.rohnisch.se/ där har ni ennu adressen till deras hemsida så mi också kan dregla över alla fina färger och passformar. Men nu gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar