söndag 8 juli 2012

Schoppat

Har minskat på mitt schoppande.. Men ibland blir det svhoppat lite dyrare grejer... Dagens fynd ser ni här. Kommer bli så fint på verandan :)
Ett bord med 3 stolar i gustavians stil troligen från 1920 talet. Mitt nästa fynd blir nog spegelbyrån i samma serie, om den finns kvar nästa vecka då jag fått lön... Sånhäna möbler vill jag ha, möbler som jag knappast känner någon som har likadana, de gäller att vänta på dom rätta möblerna men när man äntligen hittar dom och is satsa summan gamla möbler kostar är det nog värt det, och har dom hållit i 100 år håller dom säkert i 100 till :)

2 kommentarer:

  1. De e nog fina möbler. Trodde aldrig att ni sku börja gilla antikt. Spegelskåpet sku nog passa bra hos er :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. men nu e vi fast... vill int alls ha domhär ikea skroten... men får vel ha dom tills man hittar finare :) lite i gången :)

      Radera