onsdag 4 juli 2012

Dejt

Imorgon ska jag och Marcus på dejt :p hihi :p vi ska fixa oss lite fina och åka till arken garden och äta, tror det blir en hummersallad för mej :) måste bli en såndän tråkig flickvän som beställer en sallad, men hellre har man vel en smal flickvän än en som äter lika som man själv om man är kar, eller? Nog föratt jag vet att marcus vill ha mej som jag är, hurdan jag än är. Och i bantningen eller "livsstilsförendringen" stöder han mej till 100 bara föratt han vet hur illa jag mår i min kropp, det märks väl på humöret.. Ska iallafall ha det riktigt skönt imorgon och faktiskt hinna umgås med bara marcus efter en lång tid med gäster, jobb, gäster, jobb.
Min fina som skulle kunna komma och sova nu:

4 kommentarer:

  1. så rolit :) de e allti lite extra när man går ut o äta på nån "bättre" restaurang :)
    pappren e int påskrivna ännu men vi ha acceptera köpesumman så i princip e den såld :) tack ^^

    SvaraRadera
  2. De blir no int någo lyxit vi tänkt fara ti arkens uteservering, men ja ska prova på någo som känns lyxit nämligen hummer :) så nu börjas de byggas då! Lycka till :)

    SvaraRadera
  3. Du ska nog klara av det! :) då prakticum tidena du va me i viktväktarna fick du ju jätte snabbt synliga resultat! kommer ännu också ihåg när du fick en helt platt mage o ja va helt avis :D

    SvaraRadera
  4. Å ja går me samma metod nu :) + Motion. Ha ju bara hålli på em vecka å vågen visar bara -1, men de får ju absolut int gå fortare heller :)

    SvaraRadera