måndag 16 juli 2012

home sweet home

hemma igen efter en resa till borgå som inte precis blev som vi tänkt.. enligt planen var det mommos 70 års kalas först och sen en vår bådas gamla klasskompis bröllop. utförande av planen: sket hela natten, trodde jag ätit nånting konstigt så gick endå på kalaset var jag blev så trött så gick och sova 1 1/2 timme i mommos säng, iväg på bröllop, vigseln gick helt bra och var dessutom jätte vacker, vi gick ut jag höll på att svimma så satt ner mej på kyrkogården, blev lädd till bilen, spydde breve bilen dom 3 vattenglasen, det jaffaglaset och dom 6 koltabletter jag lyckats bli imatad under dagen. åkte hem, fick feber, såg en film, sov och åkte tillbaka till ön på söndag. Lyckat? Marcus for iallafall på bröllopsfesten och den hade varit lyckad sa han, måste ju ha stämt eftersom han kom hem klo.5 på morgonen :) harmar någo förskräckligt... blev hemma idag och har nästan bara sovit, imorgon igen på jobb. dessutom började marcus spy inatt... så det var inget jag bara ätit.. hoppas jag inte smittat fler...

1 kommentar:

  1. kanske en större risk att marcus smittat ner folk på festen ? :/ :D

    SvaraRadera