onsdag 14 november 2012

Vilket lag hör du till?

Känns att det finns 2 lag när det gäller matlagnings/inrednings/feel god program, jag hör absolut till Ernst Krichsteigers lag, sen finns det såna som hör till Per Mobergs lag, han kan säkert laga god mat men själv kallar jag honom äckelkocken eftersom han både dreglar i maten i tv och att han slänger med sitt flottiga hår så svetten strittar över hela köket. Men vad jag skulle seja är att Ernst är nog en av mina idoler, alla (ett) hans recept jag provat har varit en favorit och han är ju bara så härlig, hans lite udda sätt att förklara saker när han riktigt lever sej in i känslan. " har det hänt någon gång att du nästan blivit förälskad i en sten?" eller "det blir som ett vattenfall av ek.." han har många mer eller mindre konstiga citat. Han är iallafall en favorit och sommar med ernst är nånting vi brukar se på med marcus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar