fredag 30 november 2012

Pop

Märkte att det är nånting som är mycket pop i eckerö just nu, nämligen gymmet, var igår dit och fick nästan trängas! Gym och hockey tycks vara riktigt populärt just nu, och det är ju lätt att man smittas :p imorgon blir det nog igen en sväng dit tror jag :) jobbar 8.30-20.30 och efter det tror jag vel att man ska rymmas in :) brukar nog inte vara så många där så sent, tror jag :) dehär med gymmet hade jag helt glömt bort före jag börja fundera på det igen, när jag la undan cykeln la jag lixom undan gymmet också. Men nu skall jag inte glömma det igen! Tycker föresten att det är jättefint med gratis gym! Fast det är en källare och inte är så lyxigt är det ju ändå ett gym, en lokal var det finns olika maskiner, tror crosstrainern är min nya favorit :) dessutom finns det en "latmaskmaskin" där som man kan tröna bröst, armar och ben turvis utan att ens behöva flytta på sej, perfekt för mej! Brukar ta i serier 2x10 armar 2x10 ben 2x10 bröst o.s.v. Det enda jag egentlignen saknar sär är en roddmaskin... En sån sku sitta fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar