tisdag 14 augusti 2012

??

Va har jag för fel?? Tröttheten är tillbax, den jag redan trodde jag blev av med, trodde det var nån tonnårsgrej, kan igen sova dygnet runt, och när
jag inte sover har jag ingen lust att göra nånting... Trist... Såg idag på doctors, om man annars har ett någorlunda hälsosamt liv kan det bero på 3 olika saker, vätskebrist, depression eller sköldskörtlarna. Ja satsar på västkebrist. Har faktist inte druckit över ettpar glas till dagen vatten eller liknande.. Däremot tycker jag att jag tidigare druckit mycke och ändå varit trött. Va e dehär??? De e int normalt att bara sova och sova. Idag t.ex. Marcus vaknade klo. 7 eller nånting, for på jobb, jag vaknade klo. 12, förflyttade mej till soffan, kolla igenom facebook och några bloggar, gick ett varv runt huset, städade i en timme ungefär, såg lite på tv. Marcus kom hem jag fixade mat åt oss, vi åt, marcus gick ut för att klippa gräset, jag tog en tupplur och vaknade nu. Dehär e ju int normalt!! Snälla nån ge mej energi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar